Блог

Cannondale: з чого все починалося

Перш ніж основати всім відомий бренд Cannondale, Джозеф Монтгомері встиг опанувати багато професій. Його дитинство пройшло на персиковій фермі, а після невдалої спроби закінчити коледж, він працював і на фондовій біржі і навіть капитаном судна. Лише після цього він заснував компанію Cannondale, яка мала наміри стати кращою компанією у світі по виробництву велосипедів. 

Компанія мала 10 ключових принципів:

  • забота про один одного, про акціонерів, клієнтів та постачальників;
  • Cannondale випускає якісні та іноваційні товари;
  • ми робимо гнучкими виробничі процеси, щоб мати можливість за любих умов виводити на ринок іноваційні товари та забезпечити іхню підтримку;
  • робота зі спеціалізованим рітейлом; 
  • ми економні та конкурентноспроможні;
  • у розвиток компанії вкладається до 90 відсотків прибутку;
  • займатися просуванням продукту завжди;
  • не упускаємо навіть маленьких деталей;
  • безперервно удосконялюємося;
  • дотримуємося принципу “Чесно та правильно”.

Ще у 1972 році Монтгомері мав ідею зробити велопричеп, в якому би велотуристи змогли б перевозити свої речі. Він залишив роботу та заключив контракт з дистрибутором. Причепи непогано продавались, і Монтгомері у своєму офісі над бакалійним магазином у Кеннондейлі, штат Коннектікут, і прийнявся до розробки аксесуарів для велосипедів, щоб розширити асортимент товарів. 

До початку 1980-х років об’єм продажів Cannondale зріс до 8 млн долларів і компанія отримала певну популярність  завдяки своєму якісному спорядженню лдя велотуризму. Однак Монтгомері мріяв випускати велосипеди. 

Перший алюмінієвий велосипед Cannondale з’явився у 1983 році. Відразу розпочалися проблеми: обладнання для виготовлення рам було під замовлення, багато деталей було у дефіциті. Нарешті велосипед був виведений у продаж. Він коштував 600 доларів та мав купу недоліків, втім, покупці радо сприйняли цю модель

В першу чергу їм сподобалися властивості алюмінієвої рами, її легкість. Але поки велосипеди були не набагато легшими за стальні. 

З 1983 по 1085 роки об’єм продажу щорічно збільшувався на 30%. Популярність дала змогу розширити дилерську мережу на всю Північну Америку а потім і на Європу

До початку 2000 року компанія Cannondale зайняла лідируючі позиції серед виробників алюмінієвих рам та перше місце серед виробників професійних гірських велосипедів. 

 

Хронологія Cannondale

1972 — Cannondale представляє перший причеп для велосипедів

1974 — Cannondale стає лідером по виробництву спеціалізованих сумок завдяки своєму новому продукту.

1983 — випуск першого велосипеда ST500 на алюмінієвій рамі.

1984 — бренд презентує першу дорожню модель SR900

1988 — велосипеди Cannondale вперше виступали на Олімпійських іграх.

1989 — у Нідерландах заснований перший європейський філіал компанії. 

1991 — Cannondale з успіхом заходить на ринок Японії. 

1994 — команда Volvo/Cannondale отримує на Кубку світу 7 нагород 

1996 — Cannondale представляє легкий гірський велосипед CAAD3 і дорожний Slice. 

2000 — Jekyll, модель з повною підвіскою, стає велосипедов року по версії журналу Mountain Biking. 

 

Виробництво

Основа стратегії Cannondale — гнучка система виробництва, яка дозволила скоротити термін виготовлення, випускати відразу декілька моделей, в тому числі різними партіями, і не нести при цьому збитків за простій. У фирмовому процесі використовувалися лазери та інші пристрої, за допомогою яких здійснювалася різка деталей різної конфігурації для різних типів моделей, яка не потребує індивідуального налаштування чи зміни інструментів. 

Для підвищення ефективності процесу розробки Cannondale відкритий центр створення прототипів.

Філософія компанії — постійно проводити дослідження для вдосконалення процесу виробництва та зменшення часу на розробку та виготовлення нових моделей.