Блог

Assymetric Geometry: швидкість і маневреність

За загальною думкою керування велосипедом може бути і швидким і маневреним одночасно, що може призвести до нестабільності на швидкості.
У Cannondale розробили технологію, здатну нівелювати ці явища, і ось як це працює.
Outfront geometry полягає у збільшенні кута нахилу рульового стакану рами, що покращує стійкість та надійність на високій швидкості, а також у збільшенні офсету вісі вилки (rake). Збільшений офсет вилки виконує дві функції.
По-перше, він збільшує відстань між центром каретки та віссю переднього колеса, що дозволяє велосипедисту не лише краще об’їжджати перепони, але й зменшує вірогідність перевернутися при гальмуванні.
По-друге, збільшений офсет зменшує такий показник як “trail” — це відстань між уявною лінією куту нахилу кермового стакану до перетину з лінією, як йде вертикально вниз від вісі втулки колеса.
Саме цей показник має ключове значення у керуванні велосипедом. Чим більше значення trail, тим сильніше буде центруючий ефект . Використовуючи збільшений офсет вилки для зменшення цього показника, інженери Cannondale домоглися зменшеного куту нахилу рульового стакану без зменшення швидкості керування. Таким чином, все найголовніше зібрано у одному: стійкість та м’якість на грунтах, і при цьому швидкість та маневреність на на підйомах.