Блог

Вилка OCHO: зовні і зсередини

За свою 8-річну історію Lefty змінювали вісім разів. Остання восьма версія і отримала назву OCHO, що у переводі з іспанської вісім. 

Це найбільша кардинальні зміни, які проводились в історії Lefty. Тепер вона не лише однонога, але ще й однокоронна. Але зараз ми розглянемо її конструкцію детальніше. 

Тож, чим саме була викликана зміна структури? Головне — тепер її можна встановити майже на будь-який велосипед. Вилка має конусний шток та її жорсткість лишається найбільшою у своєму класі при боковому та фронтальному навантаженні. Верхня труба має конусоподібну конструкцію. Інженери стверджують, що саме так навантаження розподіляється вздовж ніг зверху більше, знизу відповідно менше. 

 

Вилка змінилася не лише зовні. Якщо раніше ігольчасті пластини були з чотирьох сторін, тепер конструкція “трикутник у трикутнику” відповідно має три підшипники. Це все має назву Delta Cage.

Все це дозволило зробити вилку м’якшою та збільшити інтервал ресету. 

Налаштування

Вентиль для накачування на OCHO виведений трохи вбік. Натомість регулятор ребаунду розміщений знизу. Він має шість положень і їх має бути достатньо для кожного користувача. 

Блокування теж змінилося, тепер воно гідравлічне. Виносна манетка має два важілі: один відповідає за блокування, інший відповідно за розблокування.

Демпфер

Блокування, відскок, компресія — все це розміщене у демпфері, який складається з двох частин та має менше тертя у порівнянні з минулими версіями. 

Повітряна система Solo Air

Зміни торкнулися і повітряної системи. Її спростили і конструкційно тепер за функцію вирівнювання тиску відповідає спеціальна проточка у нозі вилки. Менше деталей — це завжди краще!

Вага

Інженери відповідальнопопрацювали над зменшенням ваги восьмої Очо, тож тепер є чим пишатися. Карбонова версія скинула майже 250 грамів і її вага складає 1446 грамів. Що стосується алюмінієвої версії, то сукупна вага складає 1735 грамів.