Save

SAVE – MICRO-SUSPENSION TECHNOLOGY

 

Це технологія, завдяки якій рама, вилка та підсиділ злагоджено працюють над гасінням вібрацій. Вона розроблена, щоб збільшити комфорт під час використання велосипеда. Реалізуючи точні форми труб з карбону або алюмінієвих сплавів, можна створити ділянки елементів заднього трикутника, вилки та підсиділа, які будуть гасити вібрації та поглинати удари, при цьому зберігаючи повну нерухомість по боковій лінії та торсійну жорсткість. Покращений показник вертикальної гнучкості значно покращує рівень комфорту та робочих характеристик.

Вперше технологія Save була представлена на велосипеді Synapse Carbon, а вже потім переросла в чотири варіанти: SPEED SAVE, SAVE PLUS, AERO SAVЕ та SAVE.

 

SAVE PLUS – м’які та більш податливі характеристики SAVE для нерівних доріг та довгих тренувань.

Оновлена система SAVE PLUS має навіть більш високі показники вертикальної гнучкості, ніж SPEED SAVE. Ідеальний варіант для збереження швидкості на бруківках Північної Європи та Гран Фондо. Система SAVE PLUS складається з трьох частин і розроблена для того, щоб ви були готові до всього, що пропонує вам дорога.

 

Карбонове покриття підійде для їзди по маленьких нерівностях.

Карбонова конструкція Synapse була спроектована таким чином, щоб максимально збільшити так зване “міжшарове розсіювання”. Це означає, що волокна розміщені так, що вібрація гаситься в першому шарі та рівномірно розподіляється до того, як дійти до велосипедиста. Це дозволяє вам забути про витривалі мікровібрації та залишатися бадьорим.

 

Задній трикутник та вилка: вдалий вибір для їзди по невеликих та середніх нерівностях.

Як і SPEED SAVE, у SAVE PLUS задній трикутник та вилка розроблені так, щоб взаємодіяти як єдина система. Верхні пера заднього трикутника мають спіралевидну форму, завдяки чому стискаються та пружинять під прикладеною вагою.

 

Підсидільний штир та труба: щоб їздити по значних нерівностях доріг.

Менший діаметр підсидільного штиря (25,4 мм) забезпечує більш комфортну їзду. Цей ефект підсилюється через відсутність класичного хомута. Підсидільна труба рами зі сплюснутим дизайном добре взаємодіє з підсидільним штирем, збільшуючи комфорт.

 

SPEED SAVE – м’які характеристики для нерівних доріг та довгих тренувань.

 

За аналогією до болідів F1, SPEED SAVE розроблена для того, щоб допомагати велосипедисту рухатися швидше, а не лише для комфорту. Підкреслюючи легку вагу та жорсткість при педалюванні, SPEED SAVE забезпечує швидший розгін, не впливаючи негативно на передачу потужності.

SPEED SAVE працює завдяки ідеальному балансу між заднім трикутником та вилкою. На задньому трикутнику пера здатні трохи згинатися по вертикалі, тоді як спереду вилка має невеликий оффсет, що дозволяє їй трохи прогинатися. Це створює справжню систему мікропідвіски, завдяки якій колеса велосипеда справляються з нерівностями поверхні незалежно від положення велосипедиста.

Реалізована на велосипедах SuperSix Evo, CAAD12, F-Si.

 

AERO SAVE

Аеродинамічні особливості.

AERO SAVE єднає енергозберігаючу вертикальну податливість та гладку аеродинамічну форму. Ця технологія пропонує чітку перевагу: довше зберігати аеродинамічну позицію, справлятися з нерівностями дороги, а після велоетапу ще й мати багато сил для бігу. Реалізована на велосипедах Slice.

 

SAVE

Спрощена технологія SAVE розроблена з алюмінієвих сплавів. Вона так само захищає велосипедиста від нерівностей дороги, гасить вібрації та надає комфорт.

Реалізована на CAAD OPTIMO, Synapse Alloy, TRail та Quick.